· Відсутність плану заняття;
· Відсутність чітких цілей заняття;
· Невміння вихователя поставити і виконати
програмові завдання;
· Відсутність бажання проводити заняття;
· Неспроможність вихователя бачити заняття
в перспективі його розвитку;
· Приділення уваги тільки вербальним
методам спілкування з дітьми;
· Одноманітність структури заняття. Бідний
його зміст;
· Дисциплінарні відносини з дітьми;
· Використання застарілих шаблонів занять;
· Відсутність комплексних завдань;
· Відсутність ігрових дій, ігрових вправ
та ін.;
· Гальмування творчості дітей на заняттях;
· Спілкування вихователя з дітьми по типу
«над дітьми», а не «поруч з ними»;
· Відсутність педагогічного такту, етики з
боку вихователя;
· Невміння використати авторські програми,
педагогічний досвід в практику своєї роботи;
· Невміння використати акторські
здібності, невміння перетворити заняття в маленький театр чи казку.
Немає коментарів:
Дописати коментар