середа, 13 березня 2019 р.

Рекомендації педагогам щодо проведення відкритого заходу



Пов’язане зображення
  • ·        Обирайте ту форму роботи з дітьми, яка вам вдається найкраще.
  • ·        Подбайте про позитивний емоційний фон. Намагайтеся бути веселою і щирою. Діти дуже легко переймаються емоційним станом свого вихователя, його стурбованість викликає у них занепокоєння.
  • ·        Намагайтеся варіювати методи та дозувати навантаження на дітей. Показ і пояснення мають чергуватися з іграми, вправами, малюванням, роботою з казкою. Ефективними є завдання, які діти мають розв’язувати вдвох, учотирьох. Пояснення має бути чітким, лаконічним, не більше 4-5 речень. Намагайтесь не зловживати словесними методами. Діти – творчі та дієві, тому довга розповідь призведе до втрати ними інтересу до справи.
  • ·        Пам’ятайте про мотиви дитячої поведінки, серед яких основне місце займають ігрові. Не потрібно за будь-яку ціну (продовжуючи тривалість заняття, чи відмовляючись від індивідуального підходу) розв’язувати всі завдання , які були заплановані.
  • ·        Підкреслюйте індивідуальні особливості дітей. Будь-яка форма роботи з дітьми матиме сучасний вигляд, якщо діти матимуть змогу визначитися, обрати, заявити про своє бачення тощо. Будьте готові до того, що діти працюють у різному темпі. Якщо хтось не встиг своєчасно впоратися з завданням, дайте можливість дитині завершити розпочате. Якщо хтось із дітей неправильно відповідає -це додаткова нагода обговорити проблемне питання з усіма. Вихователь-майстер має будь-яку ситуацію використати задля емоційного збагачення й виховання дітей.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Музична казка про Мажор і Мінор Сталася ця історія дуже давно.  У одному славному містечку на березі річечки з красивою назвою Мелодія жили-...