середа, 1 травня 2019 р.

Види засідань педагогічної ради


Пам'ятка

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "педрада"

Вид засідання
Особливості проведення засідання
За спрямуванням
Науково-педагогічне
Обговорюють питання підвищення науково-теоретичного та методичного рівня організації освітнього процесу; впровадження новітніх методик, технологій, перспективного педагогічного досвіду в роботу навчального закладу
Психолого-педагогічне
Розглядають досягнення психологічної та педагогічної науки, спрямовані на вдосконалення освітнього впливу на дітей, поліпшення стосунків між учасниками освітнього процесу
Тематичне
Аналізують рівень володіння та застосування педагогічними працівниками методик навчання та виховання відповідно до Базового компонента дошкільної освіти як Державного стандарту дошкільної освіти України, а також відповідність умінь і навичок дітей їхньому віку
Проблемне
Обговорюють питання реалізації певної науково-методичної проблеми у роботі навчального закладу.
Розробляють концепцію розвитку навчального закладу згідно з обраною темою
Підсумкове
Підбивають підсумки навчального року, літнього оздоровлення, досягнень у розвитку дітей тощо.
Розглядають питання готовності дітей до шкільного навчання
Настановне
Планують роботу навчального закладу на перспективу, визначають завдання педагогічного колективу, затверджують плани роботи.
Визначають режим роботи навчального закладу.
Обирають науково-методичну проблему та визначають термін (строк) її розв'язання
Комбіноване
Розглядають різні питання, зокрема дотримання вимог нормативно-правових актів; розроблення і затвердження річного плану роботи навчального закладу; щодо підсумків роботи за певний період; здійснюють перспективне планування; аналізують проблеми навчання, виховання та розвитку дітей, визначають шляхи їх розв'язання; обговорюють результати роботи педагогічного колективу щодо виконання конкретних завдань; розглядають актуальні наукові дослідження та перспективний педагогічний досвід із метою їх упровадження
За терміном
Планове
Проводять згідно з планом роботи навчального закладу на навчальний рік
Позапланове
Проводять за потреби з метою виконання оперативних завдань (наприклад, щодо питань державної атестації навчального закладу)
За формою організації
ю органі
За формо
Традиційне
Проводять згідно з порядком денним засідання педагогічної ради, чітко дотримуючись регламенту
Нетрадиційне
Проводять у формі ділової гри, конференції, круглого столу, презентації, творчого звіту, дискусії, диспуту, дебатів, аукціону ідей, колоквіуму, конференції, методичного дня, педагогічного консиліуму тощо
Модифіковане
Проводять за моделлю традиційного засідання педагогічної ради, використовуючи методи активізації педагогів під час їхніх доповідей, виступів та дискусій (наприклад, педагогічні ребуси, ситуативні завдання, моделювання, роботу в парах, трійках)



Ефективність роботи педагогічної ради навчального закладу та результативність її засідань залежать не лише від того, наскільки ґрунтовно і грамотно підібрані та сформульовані питання, винесені на її обговорення, а й від уміння голови педагогічної ради проводити такі засідання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Музична казка про Мажор і Мінор Сталася ця історія дуже давно.  У одному славному містечку на березі річечки з красивою назвою Мелодія жили-...