Пам'ятка
|
Вид засідання
|
Особливості проведення засідання
|
За спрямуванням
|
Науково-педагогічне
|
Обговорюють питання підвищення науково-теоретичного та методичного рівня
організації освітнього процесу; впровадження новітніх методик, технологій,
перспективного педагогічного досвіду в роботу навчального закладу
|
Психолого-педагогічне
|
Розглядають досягнення психологічної та педагогічної науки, спрямовані на
вдосконалення освітнього впливу на дітей, поліпшення стосунків між учасниками
освітнього процесу
|
|
Тематичне
|
Аналізують рівень володіння та застосування педагогічними працівниками
методик навчання та виховання відповідно до Базового компонента дошкільної
освіти як Державного стандарту дошкільної освіти України, а також відповідність
умінь і навичок дітей їхньому віку
|
|
Проблемне
|
Обговорюють питання реалізації певної науково-методичної проблеми у
роботі навчального закладу.
Розробляють концепцію розвитку навчального закладу згідно з обраною темою
|
|
Підсумкове
|
Підбивають підсумки навчального року, літнього оздоровлення, досягнень у
розвитку дітей тощо.
Розглядають питання готовності дітей до шкільного навчання
|
|
Настановне
|
Планують роботу навчального закладу на перспективу, визначають завдання
педагогічного колективу, затверджують плани роботи.
Визначають режим роботи навчального закладу.
Обирають науково-методичну проблему та визначають термін (строк) її
розв'язання
|
|
Комбіноване
|
Розглядають різні питання, зокрема дотримання вимог нормативно-правових
актів; розроблення і затвердження річного плану роботи навчального закладу;
щодо підсумків роботи за певний період; здійснюють перспективне планування;
аналізують проблеми навчання, виховання та розвитку дітей, визначають шляхи
їх розв'язання; обговорюють результати роботи педагогічного колективу щодо
виконання конкретних завдань; розглядають актуальні наукові дослідження та
перспективний педагогічний досвід із метою їх упровадження
|
|
За терміном
|
Планове
|
Проводять згідно з планом роботи навчального закладу на навчальний рік
|
Позапланове
|
Проводять за потреби з метою виконання оперативних завдань (наприклад,
щодо питань державної атестації навчального закладу)
|
|
За формою
організації
ю органі
За формо
|
Традиційне
|
Проводять згідно з порядком денним засідання педагогічної ради, чітко
дотримуючись регламенту
|
Нетрадиційне
|
Проводять у формі ділової гри, конференції, круглого столу, презентації,
творчого звіту, дискусії, диспуту, дебатів, аукціону ідей, колоквіуму,
конференції, методичного дня, педагогічного консиліуму тощо
|
|
Модифіковане
|
Проводять за моделлю традиційного засідання педагогічної ради,
використовуючи методи активізації педагогів під час їхніх доповідей, виступів
та дискусій (наприклад, педагогічні ребуси, ситуативні завдання, моделювання,
роботу в парах, трійках)
|
Ефективність роботи педагогічної
ради навчального закладу та результативність її засідань залежать не лише від
того, наскільки ґрунтовно і грамотно
підібрані та сформульовані питання, винесені на її обговорення, а й від уміння голови педагогічної ради проводити
такі засідання.
Немає коментарів:
Дописати коментар